tisdag, februari 05, 2008

Jaha..

Har egentligen inte så mycket att säga, men kände att det var dax att uppdatera lite här..
Händer just nu inget spännande alls i mitt liv! :D Fast det känns ganska skönt det med, har varit så himla upp å ner med allt så länge nu så.. Snurrar fortfarande tusen tankar i mitt huvud men måste ändå säga att just nu mår jag ganska bra, känner mig lite smått lycklig.. Utan någon speciell orsak faktiskt..
Längtar dock efter sommaren å värmen! Trots att jag mesta dels kommer spendera sommaren på jobbet.. :D
Skönt att det finns dom som får en att må såå bra, bara genom att finnas till! Får en på så bra humör direkt.. Det går inte att vara annat än glad i deras sällskap! ;)

Längtar "hem" ganska mycket, vill träffa familjen å pussa på mina systersöner.. Var såå längesen nu.. Skulle behöva få se systrarna oxå, få prata av mig lite.. Har som sagt tusen tankar i huvudet som är svårt att prata med nån om.. Ska verkligen försöka komma över så snart som möjligt, bara jag får ledigt! Saknar er!




Hemsk bild jag vet! Men det var en av dom få jag har på oss alla tillsammans.. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen gräslig bild! Men jag saknar dig också, syster. Massor! O jag tänker så ofta på dig. Läääängtar tills vi ses. Snart, snart, snart hoppas jag! <3

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vi SAKNAR dig! Otroligt mycket. Och vi har också en hel del att prata om ja =) Kom hem nu. We need you. KRAM