torsdag, februari 28, 2008

Hem!

Imorgon äntligen bär det iväg hem till södertälje.. Gud så jag har längtat å saknat familjen! Ska bli så toppen att se dom allihopa.. ;) Ska dessutom shoppa loss ordentligt på lördag, försöka hitta nåt fint att ha på sig på A och K´s bröllop.. Funderar på klänning faktiskt, trots att jag är sån som aldrig aldrig har klänning.. Men det händer ju inte allt för ofta att man ska på sina vänners bröllop heller, så jag får väl bjuda till lite extra för att se fin ut.. ;)
Ikväll ska det packas, för jag jobbar till fem imorgon å båten går halv sju.. Så det blir bara snabbt hem å hämta upp F å packningen..
Vill att det ska vara fredag nu bara.. ;)


Pappa och syster sönerna..


Storasyster och lillasyster


Niklas och Julian


Storebror och flickvän

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi längtar efter dig, kära syster :) Ska bli så härligt att ha dig här i några dagar! Kanske ses på fredagkväll, annars ses vi på lördag. Jag vill med på stan! :)

Alexandra sa...

Hhoppas ni får supertrevligt! Hoppas du hittar nå snyggt oxå =) kram