torsdag, december 07, 2006

Ajjjjjjjjjjj!!!!

Shit vad ont jag har i varenda muskel i kroppen..Trodde inte att pilates skulle vara så tungt ;) Tyckte att det var skit skoj iaf, men kanske inte lika roligt idag!! Dessutom så har jag precis lovat att jag ska fara på boxercise imorgon med C!! Hur kommer det här sluta, jag som inte brukar träna alls ska helt plötsligt träna två dagar på samma vecka.. Kommer ju vara helt död i helgen sen..
Å på söndag ska vi ju äntligen dra till stockholm!! Längtar så jag håller på å bli tokig!! ;) Vill att det ska vara söndag nu, eller helst måndag faktiskt!! ;)

2 kommentarer:

Matilda sa...

Bara du inte sliter ut dig. Du måste va pigg och alert när vi drar.. Anthony är värd det! ;)

mamaMill sa...

när hon ser honom kommer hon at glömma allt va träningsvärk heter, inte oroa :P