onsdag, december 06, 2006

Pilates ;)

Jaha, så har jag å T äntligen lyckats lyfta på våra stora feta arslen å tränat idag!!:) Kändes riktigt bra.. Och pilates var ju hur kul som helst! Hitta muskler man inte visste fanns och även märkte att man var grymt mycket svagare på vissa ställen än man trodde.. Nu har vi även blivit medlemmar så det är ett måste att ta sig dit minst två dagar i veckan!! ;) Men jag känner ingen ångest bara att det ska bli skoj! Vet ju verkligen att det här är vad min kropp skriker efter, lite mera muskler å bättre kondition!!
Och efter nyår är det även slut på min fula ovana, rökningen.. Vill jag må bättre och känna mig piggare så måste jag verkligen sluta med cigaretterna.. Och inte ens det skrämmer mig, att helt plötsligt bli en icke rökare!! ;) Vet att jag kan sluta om jag bara vill ;)

3 kommentarer:

mamaMill sa...

Hoppas verkligen att du vill det också! För din egen skull :) Kul om man får se er på avancia dessutom! Lycka till =)

Anonym sa...

Jo, den handlar juh om vilja. O jag är glad att det verkar som du har bestämt dig! Bra jobbat, syster.

Nilla nill@hotmail.se sa...

Heja syster! You go girl! ( Själv är jag inte riktigt redo att göra slut med mina cig än... ha ha ) Du har styrkan, det vet jag! PUSS!