måndag, december 04, 2006

Helgen !!

Jaha då var ytterligare en helg avklarad.. Började lördagen med att åka på julmarknad med T..Mycket trevligt, köpte dock ingenting..Men det hjälpte ju inte så mycket med att försöka få några julkänslor. Har fortfarande inga!! Kanske därför jag inte har börjat julpynta..Inte ens satt upp några ljusstakar i fönstrena! Nåja, kvällen fortsatte iaf med lite för fest hos mig..Ett gäng tjejer å lite glögg å drinkar! ;) Kan inte bli så mycket roligare än så! Skönt att bara få sitta och snacka skit med sina närmsta vänner! Efter det så blev det så klart Arken! ;) Och det var riktigt mycket kändisar ute så det var skoj!! Hann dock aldrig med att dansa nåt, men det var så mycket folk att man hade nog bara fått stå å knuffas ändå.. Orkade inte stanna till fyra så vi åkte hem vid strax efter tre tiden..Ganska skönt att få komma i säng lite tidigare iaf! ;) Men nu blir det lugnt fram till efter nyår! Alltså inge mera Arken!! För festa blir det ju ändå!!;)

Om en vecka smäller det!!! På måndag sitter jag och T på RHCP konsert!! ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan inte annat än att instämma. På allt... Förutom att jag har julpyntat lite.
Nästa måndag.. Åh! Jag längtar!

mamaMill sa...

kollat xit? ^^

Anonym sa...

Åh herre gud Tesa... Den där bilden va inte tagen ur den bästa vinkeln! *gah*