lördag, december 09, 2006

Jag säger det igen...

jag har sagt det förut men jag säger det igen..Ajjjjjjjjjj!!! Gud vilken träningsvärk jag har idag.. Mycket mycket värre än efter pilatesen!! Och dessa jäkla blåmärken jag får överallt efter boxercizen oxå!! Å dom gör skit ont !! Har så förbannat ont i lår musklerna, kan knappt gå normalt.. Ser ut som jag skitit på mig eller nåt när jag rör på mig..Lite halvt hukad å brett isär med benen :) Vaggar fram.. Måste se till att få det att bli bättre ska ju vara jätte fin ikväll å gå på julbord!! Kanske man borde ut å springa??!! Dom säger ju att träning tar bort träningsvärken.. Men ärligt talat så lockar inte det särskilt mycket!
Måste ju vara pigg å glad imorgon oxå, för då drar vi till stockholm!! ;) Jippi!!!

1 kommentar:

mamaMill sa...

hähä, baby, jag säger detsamma!! VART har mina muskler tagit vägen??! låren o midjan e värst.. och så ryggen och megen och... heh.. *död*