fredag, december 01, 2006

RHCP ;)

Känner att jag oxå måste tjata lite om detta!! ;) Om två lååååånga veckor kommer det bästa någonsin i mitt liv att hända!! ;) Bästa hittills iaf!! Hahaha!! Den 10 december åker jag å T till stockholm för att spendera två hela dagar i bara varandras sällskap ;) Låter ju nästan som att vi ska på en kärlekssemester, men så är inte fallet.. Vi ska sova två nätter på hotell och på måndagen den 11 ska vi på konsert!! Red Hot Chili Peppers!! ;) Livet kan ju inte bli så mycket bättre efter det! ;) Kommer vara svår slaget iaf!! Så nu har jag oxå tjatat lite om det, men det går inte att låta bli! Är så jäkla glad att vi lyckades få biljetter, å inga dåliga platser heller.. Precis framför scenen! Så man kommer kunna kasta många blickar på den ljuvliga Anthony Kiedis ;) Gud vad jag längtar!! ;)

2 kommentarer:

mamaMill sa...

meh TYST KVINNA!!!!!!! :p

Anonym sa...

Du får tjata. Hur mycket som helst!
Jag ska ju ändå med... hahaha ;)