fredag, september 11, 2009

För mycket

Det börjar faktiskt bli jobbigt nu. Har försökt vara positiv och stark. Men nu börjar det bli för mycket på en gång. Vill gråta..

Med förhållandet så är det ju som det är, med boendet är det struligt, med pengar är det struligt och på jobbet är det struligt. Känner att det bara bygger på och det går inte åt rätt håll utan blir bara värre. När ska jag få börja leva igen?

Är så glad att jag ska få åka hem i helgen, få komma bort från allt och alla en stund. Kanske hinna fundera och rensa tankarna lite.
Förstår inte riktigt hur allt blev så upp och ner så snabbt och på en och samma gång..

2 kommentarer:

Emma sa...

Gummsan lilla!!!!
Jag vet att det e tungt, så försök hålla huvudet högst och tänk på att allt illa för något gott med sig =)...Många tröstande krfamar från mig Emma =)

Tesa sa...

Jo det är tungt ibland. finns såna dagar. Men jag vet ju att det kommer bli bättre så! :) Tack iaf vännen! Kram