tisdag, september 01, 2009

Sick and tired of always being sick and tired

Usch vad jag börjar bli less på det här. Visserligen så sa ju min läkare att jag har väldigt dåligt immunförsvar, tydligen så attackerar min kropp immunförsvaret så jag blir lättare sjuk. Men det här är ju sjukt! Tänk om det skulle få kunna gå en månad utan att jag är sjuk..
Har nu varit förkyld i över en vecka. Började med lite lätt hosta och lite feber. Trodde kanske jag började bli bättre till helgen , men det blev bara värre. Hostar nu så mycket att jag har ont i hela kroppen, och inget hjälper. Snoret har börjat rinna och tror att jag kanske har feber igen.
Det är synd om mig... :(

4 kommentarer:

Allex sa...

Usch fy, stackars dig.. Jag e oxå trött på att ha ont i rygg, nacke och ben , utan att ännu veta varför, sen blir man juh aningen trött på att vara trött på problemet, ha ha ha, hur lät det där då?! Hur e d annars med dig nu för tiden då?Såg att du jobbade på spar hallen ivf . Hälsn/ Allex

Tesa sa...

Allex: Ja visst är det lite synd om mig ;) Låter som det är lite synd om dig oxå. Men så är det ju man blir trött av att vara sjuk, och man blir trött av sjukdomen. Annars är det väl ganska bra med mig, lite upp och ner just nu bara. Jo brukar hoppa in på Filmhallen då och då men jobbar egentligen nere på stan. Hur är allt själv??

Allex sa...

Jodå,bara bra här förutom att jag vart sjukskriven i typ 5 månader , inte alls kul..Kanske jag kan lägga till dig i min blogg, men vad har du för adress? Kramar

Tesa sa...

Allex: Låter ju inte alls någe roligt att vara sjukskriven så länge.. Jag håller tummarna för dig! :) Klart du får lägga till mig, adressen hit är : lillamys-tankekraft.blogspot.com... Visste dock inte att du oxå har blogg kanske jag kan lägga till dig på min??