söndag, september 27, 2009

Lugn helg

Har varit en så lugn och skön helg. I fredags direkt efter jobbet stack jag ut till Geta för att äta middag med tre av mina bästa vänner. Och det var verkligen toppen! Lugnt och skönt. Fick snusa lite på lilla söta Kiara oxå. Var nog hemma vid elva tiden , tittade halvt på en film sen sängen.



Lördagen sov jag länge ( för att vara jag som inte kan sova) steg upp tio. Hade planer på att ta mig ner på stan och kika ,har inte varit på stan på jag vet inte hur länge. Men det blev att städa och fixa hemma istället. På kvällen var det god middag med lite vin och sen en film. Faktiskt med sällskap, av F! Och vi överlevde kvällen utan bråk och utan tårar.

Och idag har jag varit på promenad i solen med hunden. Toppen! Ska snart ställa mig i duschen sen bege mig ut till Bastö och äta middag med underbara E! Och imorgon börjar en sex dagars vecka på jobbet, och fredag innebär lång dag. Open by Night! Men på lördagen vankas festligheter igen, som vanligt! :)

2 kommentarer:

Alexandra sa...

låter nice! Jag ska kanske oxå på festligheter på lördag... jävla nice!!! om man int blir lika däckad som vanligt. För jag kan inte heller sova på nätterna numer... kram

Emma sa...

ha ha ha !!! Fest vad e d??????
Hmmmm jag gott ska det bli med kräftor vill jag lova =).
Och tack själv underbara Tesa =)!!!!