fredag, oktober 01, 2010

Fredag

Just hemkommen från en lång dag på jobbet! Det har varit "open by night". Härligt mycket folk så timmarna bara rusa förbi. :) Älskar att jobba när det är så, ett organiserat kaos! Så därför jag nog jobbar där jag jobbar för Julruschen är underbar! :) Nu trött och ska upp och jobba imorgon igen. Så invänta att vovven kommer hem igen sen blir det nog sängen snart.

Imorgon ska N flytta in till stan, så det blir att hjälpa henne lite på kvällen och sen en dejt med pizza och vin. Så får kvällen utvisa vad som händer efter det.Kanske det blir krogen?! För ovanlighetsskull! Haha .Nej jag är inte alls förutsägbar!

3 kommentarer:

Mille sa...

Är julruschen underbar?? Jag håller inte med :P

Mille sa...

Är julruschen underbar?? Jag håller inte med :P

Tesa sa...

Haha ja jag tycker den är underbar, på jobbet alltså! :)