onsdag, oktober 13, 2010

Happy happy!

Gud vilken otroligt bra dag idag. Har inte kunnat annat än gå med ett stort leende på läpparna idag. Igår var jag hem till rara N och fick nybakad äppelpaj och te. Riktigt mysigt! :)Skönt att se vännerna lite också eftersom jag varit borta i helgen. Sen hem och tog det lugnt, fick några roliga trevliga mess av Någon som gjorde mig glad också.
Idag då har det varit en riktigt bra dag på jobbet, även fast det var lite små stressigt på eftermiddagen. Och när jag kom hem fanns ett roligt mail på Fb.. Haha en riktigt gammal bekant som jag hitta där skrev fina snälla ord. ;) Sånt piggar alltid upp! Och nu ikväll ska jag snart snygga till mig lite och bege mig till Dinos på en öl med J och kanske N! Skön avslutning på en bra dag!

2 kommentarer:

Matilda sa...

Åh så härligt! Trevliga mess gillar jag särskilt mycket! Tell me all about it senare! :)

Tesa sa...

Haha lovar att jag ska berätta! :-)