måndag, oktober 18, 2010

Helgen hem - hemma

Måndag då.. Tänkte jag skulle berätta lite om helgen hemma nu.
Kom ju som vanligt rätt sent dit på fredag kvällen. Snälla N hämtade mig uppe i Stockholm så jag slapp i alla fall sätta mig på pendeln ner. Så väl framme hos stora syster så var den minsta fortfarande vaken och tittade på Idol med mamma sin. Så fick gosa lite med honom. Vi kikade färdigt på det sen var vi alla trötta så blev sängen ganska snart efter. Lördagen var storasyster tvungen att jobba och N och små killarna var iväg på hockey träning. Så jag passade på att träffa lillasyster och lilla M på stan. Vi shoppade en hel del, och alla fick nånting. Lillasyster hade fyllt år och även M så dom fick finfina presenter. Sen gick vi via hotellet och hälsade på storasyster. På kvällen kom även storebror över så det blev tacos till middag och spela spel! Härligt att få se dom allihopa!
Söndagen blev det en sväng till på stan med lillasyster och shoppade lite mer. Hann även med en fika. Storasyster och familj var iväg på dop så var hela dagen med lillasyster , M och D. Blev hämtad där och storasyster med familj skjutsade mig upp till bussen.. Så var helgen över igen och dags att åka hem. Går alltid för fort och känns som man får alldeles för lite tid tillsammans. Men snart snart igen måste jag åka hem!

Inga kommentarer: