tisdag, april 27, 2010

Lektant

Idag efter jobbet åkte jag ut och hälsa på C och lilla K! Och gud vad hon växer fort, hänt mycket sen sist jag såg henne. Var inte en lugn stund, "prata" på som tusan gjorde hon och skulle ut och gå hela tiden! :) Men lektant som man är så har vi busat och varit och gått en massa. Kunde ju inte motstå att ta med en present från jobbet också, ett sandset med Barbapappa på ! Så här kommer lite bilder på tösen :



Just det, jag och lilla K matchade varandra idag: Jeans och döskallar! :)








Annars så har det varit rätt segt på jobbet idag, blir lätt det när det inte är så mycket kunder. Men allt på Planeten är tusen gånger roligare än Filmhallen. På torsdag och fredag är det jobb där ute som gäller. Suck.. Snälla S ta och kom hem igen nu! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, tjusiga bilder! Men ja hade ingen aning om att du fick så ont i armen!?! Guu du skulle inte burit så mkt!! //Mille

Anonym sa...

ja hon ser ju sten cool ut :) Nej inte bar jag henne såå mycket, och hade inte ont då! Kom först på kvällen sen. Och som sagt jag har ont alla dagar mer eller mindre. :) / Tesa