fredag, april 30, 2010

Trevlig Valborg!

Idag sitter jag fast ute på jobbet till klockan sex. Sen blir det att stressa hem, fräscha till mig lite. Hämta upp J och kanske O, sen bär det av hem till T-J. Ser fram emot det riktigt mycket nu, känner mig laddad! Få skratta och ha roligt med goda vänner. Och imorgon är det ytterligare lite fest :P

Men fick en otroligt bra start på dagen idag. Steg upp tidigare än jag brukar, klev in på Alko vid nio ( precis när dom öppna) kändes otroligt skumt och lite som att jag är värsta alkisen när man var där och nästan ryckte i dörren. Plockade ner lite vin och några VK i korgen, kom till kassan och skulle betala när damen fråga efter leg?! Det gjorde verkligen min dag! För här på Åland är det 18- års åldersgräns på vin. Så tydligen ser jag riktigt pigg och fräsch ut på morgonen att man skulle kunna tro att jag är 17 ! Det kommer jag leva länge på! :)

Har en super nice bild från Valborg för två år sen, men kan inte lägga upp den då jag sitter på jobbet. Så bjuder på lite skål bilder iallafall! Trevlig Valborg allesammans.





2 kommentarer:

Matilda sa...

Skål! =)
Ha så skoj ikväll!

Nilla nill@hotmail.se sa...

ha en toppenkväll nu systra! ♥