torsdag, april 29, 2010

Torsdag

Idag händer det inte så mycket i mitt privatliv ( har jag nåt sådant?) . Jobbar från tio till åtta ikväll.

Har faktiskt haft lite att göra idag, eller jag har sysselsatt mig själv med saker att göra. Blir ju knäpp annars av att bara sitta där ute i tio timmar. Sen fick jag lite sällskap under kvällen, vid fem tiden dök M upp och pratade bort en stund, sen kom arbetskompisen M också och prata lite, F´s storasyster med vän stod en lång stund och prata med mig, sen runt sju kom E och höll mig sällskap till stängning! :) Så dom sista tre timmarna bara susade förbi. Skönt!
Efter att bara varit där ute i två dagar är jag redan så less. Man tänker för mycket när man sitter där ute, får för mycket tid att grubbla. Vilket inte är bra för min del.

Efter stängning åkte jag och E och inhandla valborgs maten. Men snabbt hem, för jag har en bultande huvudvärk. Skulle försöka få lite gjort ikväll men blir bara soffan och en film sen sova tidigt!

2 kommentarer:

Nilla nill@hotmail.se sa...

åh jisses! här är det nån som har börjat blogga igen, jag hänger inte med! haha. härligt i alla fall att kunna uppdatera sig igen ;-) puss ♥

Tesa sa...

Jo har börjat lite igen! Får se hur länge det håller i sig bara :) Puss <3