lördag, april 24, 2010

Roligt

Gud alltså dom få gånger jag skriver här på bloggen är det bara deprimerande att läsa ju! Visserligen är det mycket sånt i mitt liv, går ju upp och ner hela tiden. Men nu tänker jag börja skriva lite flitigare och lite gladare! :)

Kanske ska börja med att tala om mitt liv som singel, eller hur jag klarar mig utan min pojkvän jag hade i sex och ett halvt år. Som jag faktiskt saknar ibland, våran vänskap! Men jag har nog inte ångrat mig en sekund sen allt hände förra året. Vi båda två har det bättre utan varandra, även fast det kan kännas tungt att erkänna det. Men som sagt jag saknar våran vänskap, att få skratta tillsammans. Förhoppningsvis ska vi kunna hitta tillbaka till det snart igen. Visst är vi ju vänner nu också men inte på samma sätt.

Annars så mår jag rätt bra av att bo och leva ensam, är otroligt skönt oftast! Bara få rå om sig själv! :) Och brist på lite kärlek har jag inte haft heller.. Är mysigt att ha nån man kan kramas lite med ibland! Men vart det kommer leda eller inte leda är en annan sak. Men det är inte så viktigt just nu, bättre att bara få vara! Han gör mig glad för stunden så varför inte? :)

Annars så händer det saker hela tiden , 30 -års kalas åt höger och vänster (ja jag börjar också bli så gammal!) Varje helg är så gott som uppbokade med roliga aktiviteter och det gör mig glad! Äntligen är solen och våren här! Man ser på alla att livet blivit lite lättare att leva.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Ja! Skriva oftare låter bra! =)

Tesa sa...

Ska försöka göra det iaf! får se hur länge jag orkar :)