måndag, maj 09, 2011

Helgen

Helgen spenderades som vanligt med massor roligt att göra. Fredagen var det lite ärenden efter jobbet, hem, fick besök av T och E en sväng. Sen städa vi undan lite och inväntade att vännen T från Stockholm skulle komma med båten. När hon väl kom satt vi uppe halva natten och bara prata. Så skönt, var längesen vi sågs nu så var mysigt att få en stund ensamma.
Lördagen var det full fart direkt. Gjorde mig i ordning så drog vi iväg på 20 års kalas! Söta J fyllde år. Efter det direkt till Mariebad och träffa upp möhippe gänget för Å. Där bubbla vi och drack bubbel! Gjorde oss i ordning och vidare till Dinos där det blev middag och en himla massa vin! Och vidare till Arken efter det så klart! Där jag hitta ett gäng svenskapoliser från Haninge. Bjöd med dom till vårat bord. Sen hängde jag/ vi nästan med dom hela kvällen! Var riktigt trevliga och roliga! Skrattat överlag hela kvällen så mycket att jag har träningsvärk i magen!

Hade dock lite söndags ångest igår. Blev lite för mycket att dricka och jag var väldigt kärvänlig med en av svenskarna. Och pussades lite. Han var söt och trevlig, men jag vet inte.. Har ju nån lite halvt som jag träffar. Och även fast vi verkligen Inte har några skyldigheter mot varandra så känns det inte helt okej att göra så. Så nu vet jag inte vart vi står. Berättade för honom igår vad som hänt så..
Men men man ska inte ångra det man gjort ju. Så det fanns säkert en mening med det hela!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer: