tisdag, maj 03, 2011

Måndag

Idag har jag haft en riktigt härlig ledig dag! Hade ju hoppats på strålande sol så jag kunde ligga på uteplatsen och sola. Men det har ju blåst massor idag och var inte alls skönt ute. Tog i alla fall en promenad ut till Sparhallen och hälsa på söta M på jobbet. Drack kaffe, käka vindruvor och snacka skit. Kändes som det var alldeles för längesen vi sågs och prata nu så det var på tiden. Efter det promenerade jag hem bytte till varmare jacka och promenerade sen in till stan och hälsa på tjejerna på Eclips. Riktigt skönt att lämna bilen hemma varje dag nu. Går alltid till jobbet på morgonen och hem igen sen. Nu när det börjar bli varmare ute och solen lyser orkar jag inte komma igång med träningen. Motivationen att spendera flertal timmar på gymmet när man hellre är ute finns inte. Så jag får ju i alla fall lite vardagsmotion ändå. Kanske jag får för mig att börja springa också. Vi får se! Kvällen avslutades med film i sällskap av J .

7 kommentarer:

Raoul sa...

Ojj, vill också vara ledig :S dock hade du ju kunnat önskat bättre väder ;) Och gymmet bör vara allas andra hem, det är roligt!

Tesa sa...

Ja men jag jobbade ju i lördags så var väl värd lite ledigt :D Och bättre väder önskade jag men tror inte dom lyssnar på mig där uppe!
Ja gymmet ska jag ta tag i när hösten kommer! Vill hellre vara ute i solen nu på kvällarna. ;)

Raoul sa...

Jaa, so? Jag jobbade också i lördags och inte får jag vara ledig för det :( Dock är jag ledig hela helgen istället :D Nej, inte mig heller för den delen! Jaaa, I see your point...

Tesa sa...

Haha men jag var värd ledigt! :P Och i helgen vete tusan, tror jag är ledig men man vet aldrig! ;) Och ja solen lockar mer än stå inne på gymmet och svettas just nu!

Raoul sa...

Jag VET att jag är ledig, det blir bastuinvigning i nya lägenheten!

Tesa sa...

Jag Vet också nu att jag är ledig i helgen! Härligt! Åh vad roligt så ni får flytta in nu? Gud vad skoj! :)

Raoul sa...

Japp, jäkligt nice fakis :D Bättre ställe får man nog leta efter ganska länge!