lördag, maj 14, 2011

Idag

Jaha precis som alla andra så har jag med haft problem med blogger. Skrev ett inlägg igår som tydligen försvann bort i tomma intet. Ja det var väl inte meningen att det skulle läsas kanske! :-)
Idag har det märkts på alla sätt och vis att det varit fredag. Man är glad och små ler åt allt! Skojar med kunderna och cheferna. Hann t.o.m smita iväg en liten sväng till grannen, bokhandeln. Eftersom jag skulle stänga idag så skulle jag inte hunnit dit efter jobbet. Och passade på att unna mig själv en liten bok, Ozzy! Kommer passa fint in i min samling. Där han får stå bland Marilyn Manson, Johhny Cash, Nikki Sixx , Guns N Roses, Anthony Kiedis , Eric Clapton och alla dom andra! Älskar sådana böcker vill ha alla!

Efter jobbet har kvällen faktiskt bara spenderats hemma. Lagat mat, titta tv, kolla hockey och sen en film. Lagom soft en regnig fredag kväll. För imorgon blir det kalas! Så ska sova nu så jag är ordentligt utvilad.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer: