torsdag, maj 19, 2011

Kramsjuk!

Inatt hade jag som vanligt sjukt svårt att somna. Släckte lampan vid halv tre. Hade visserligen sovmorgon idag, började jobba först klockan tolv.
Somnade tillslut i alla fall. Och drömde så söta drömmar. Drömde om Han och hur det var i början, hur sött allt var. Massor av gulliga sms, diskussioner på msn och FB chatten halva nätterna igenom. Hur glad man blev av dom söta messen. När nån faktiskt tänkte på en och saknade en ibland. Var så så nära att jag skulle fallit för honom.

Så imorse vaknade jag med ett leende på läpparna och kände mig alldeles varm och go. Vet att jag kanske inte borde, men jag saknar honom lite ibland. Eller i alla fall så som det var i början. Har aldrig känt så , så snabbt för någon. Han gjorde mig glad!

I vilket fall som helst så känner mig nu otroligt kramsjuk! Vill kramas massor med någon. Bara få ligga nära någon lite. Känna värmen av en annan person. Vill nu ju!!! :)

Inga kommentarer: