fredag, maj 06, 2011

Torsdag

Jobbat kväll idag på jobbet. Inte så där jätte kul när man slutar sent. Men jag hann få lite saker gjorda i förmiddags i alla fall. Steg upp relativt tidigt, promenera in till stan. Besökte banken , handla på hälsokost, köpte frukost, ta en kaffe med tjejerna på Eclips, sen fixa presentpapper och kort till ett födelsedags barn! Presentpapper är smått som knark för mig, jag Älskar det! Finns så otroligt många fina olika.
På jobbet var det rätt bra med folk hela kvällen, vilket brukar vara ovanligt. Så det var skönt, timmarna ticka på snabbt. När jag stod och plocka upp varor så trilla en stor tung låda från översta hyllorna ner rakt i huvudet på mig. Gjorde faktiskt ganska ont. Och nu under kvällen har det blivit värre, ont i huvudet och nacken. Hoppas att det blivit bättre imorgon!

Promenera hem med J. Vi fixa käk och kolla på filmen om Anvil, också en otroligt mysig film! Se den om ni tycker om musik!!

Sen avslutades kvällen med två trevliga, glada mess från två olika personer! Tänk att så lite kan göra en så glad. :) Så nu kommer jag sova gott inatt!

Inga kommentarer: