måndag, juli 11, 2011

13

Nedräkningen till semestern har verkligen börjat. 13 dagar innan den startar och jag jobbar 11 utav dom dagarna. Känns lite motigt men är ju inte så länge kvar! Bara att bita ihop och stå ut. Händer ju massa roligt den här veckan . Idag har vi besök av J´s pappa. Han stannar minst till imorgon, sen får vi se. Någon annan dag i veckan blir det min efterlängtade dejt( eller nja, i alla fall middag !) ska ut och käka middag på stan med kusin T, hennes pojkvän, min moster och man. Dom firar nämligen sin bröllopsdag . Vi har gjort det ett antal år i rad nu. Börjar bli lite tradition. Riktigt mysigt, trots att jag blir femte hjulet. :) Imorgon börjar också sjödagarna så säkert kommer nån kväll spenderas där. Sen är det ju helg igen, jobbar lördag efter det ska jag försöka att bara ta det lugnt. Kanske ut och åka lite båt med några vänner. Känns lagom! Sen är det bara en vecka kvar! Woho! Och på måndagen den 25 kommer storebror hit och stannar ja en par dagar. Så ska vi gå på Rock Off och bara njuta av ledigheten under dagarna!

Inga kommentarer: