onsdag, juli 06, 2011

Dejta ?

Funderar på det här med att gå ut på dejt med nån. Varför gör man aldrig så längre? Eller har man nånsin gjort det här i norden? Nu är det i alla fall mera så att man träffar nån, kanske tittar på en film tillsammans "råkar" ha sex sen är man tillsammans. Eller ses på krogen några gånger, följer med hem och "råkar" ha sex och så är man tillsammans! Vad har hänt med att gå ut på en hederlig dejt med nån? Kanske middag ute, ett biobesök eller bara ut på en öl tillsammans! Jag vill dejta mera! Hur ska man annars lära känna nån om man blir ihop på "fem" minuter? Jag menar kanske det visar sig rätt snabbt under dejterna att man inte har mycket att prata om eller nåt gemensamt.
Jag längtar i alla fall efter en mysig middag ute, med god mat och dryck i trevligt sällskap!

Nej en dejt måste jag se till att fixa snarast! ;-)
Published with Blogger-droid v1.6.8

7 kommentarer:

Raoul sa...

Jag brukar dejta, senaste flickvännerna som jag har haft så har jag dejtat innan jag "råkade" ha sex, fast det var väl inte så mycket råkade då längre! :P

Linda E. sa...

Testa nätet! Jag och Stefan hade världens bästa dejt som slutade i passionerat hångel. Mer hanns inte med den gången.:)

Tesa sa...

R: Det är bra det! man borde verkligen dejta mera. :)

Linda: Nja, nu menar jag ju inte så att det inte finns folk att träffa här. Utan bara att det här att gå ut på dejt är typ utdött. Folk verkar inte göra det längre. Vilket är synd tycker jag!

Anonym sa...

jag skulle kunna gå ut med dig du är ju så snygg. kram

Tesa sa...

Anonym : Tack! ;) Men svårt att gå ut på dejt med nån man inte vet vem det är :D

Anonym sa...

vi känner varandra men jag ska ge dig en extra vink nästa gång jag ser dig. kram

Tesa sa...

Anonym: Men om vi känner varandra var är då problemet? ;) Kan ju alltid ta en öl bara och snacka skit tillsammans! Ja absolut måste du iaf ge mig en extra vink nästa gång vi ses. Blir ju nyfiken på vem du är! :)
Inte ens en ledtråd?