tisdag, juli 26, 2011

Dag 5

Semestern är verkligen igång! Och Rockoff också för den delen. Startade i fredags , så i tre dagar alltså hela helgen var det fest, Rockoff och Arken! Därför spenderades måndagen med att göra ingenting. Ganska sliten! Men det var det värt och idag är det nya tag. Väntar på att vi ska få lite besök ikväll så blir det fest , Takida på Rockoff och antagligen Arken! Tur att det är första semester veckan för efter det här kan man behöva vila upp sig.

Idag har jag inte suttit ner en minut förrän nu. Steg upp halv elva ( sent för att vara jag) sen har jag tvättat två maskiner, dammtorkat, dammsugit och diskat! Efter det en dusch och nu sitter jag och väntar på rara E så ska vi ta en kaffe nånstans innan folket kommer ikväll! Så dag fem på torget men dag fyra för mig :)

Vi ses i vimlet!

Inga kommentarer: