tisdag, juli 19, 2011

5

Oj vad dagarna rusar fram! Härligt innebär att semestern närmar sig med stormsteg!
Helgen som gick jobbade jag som vanligt på lördagen , men ganska kortdag. Så skönt! Efter jobbet hem och gjorde mig i ordning. Sen kom L över. Dela på en flaska vin under tiden vi vänta på att N skulle vara färdig på jobbet. Sen middag på Park med henne och J! Riktigt god mat och gott att dricka till :) Självklart slutade kvällen på Arken! Där det var riktigt riktigt roligt, var ett tag sen det var så roligt på krogen faktiskt. Många man kände ute också. Stannade tills stägning (som vanligt!) Stannade till i Miramarparken la mig ner på gräset med sällskapet och stirrade upp på himlen. Den var alldeles rosa och fin! :) Söndagen spenderades mestadels på soffan i sällskap av J och N!

Sen var det jobb igen . Men inne på sista veckan nu innan semestern. Så räknar dagarna, timmarna ja minuterna nästan. Har som tur är söta M med mig på jobbet den här veckan så då går dagarna ännu snabbare. Jobbar alltid mycket bättre med henne med mig! Sen har jag lite roliga saker att se framemot på kvällarna under den här veckan så hinner knappt blinka innan jag jobbar sista dagen på lördag!

Inga kommentarer: