onsdag, augusti 03, 2011

Dag ett hem-hemma

Åh spenderar sköna lata dagar hemma i Södertälje! Igår kom jag hit rätt sent så satt och snacka med storebror, storasyster och N ett par timmar sen sängen. Sliten som jag fortfarande är efter Rockoff veckan. Idag steg vi upp rätt tidigt med tog det lugnt ett tag , sen begav vi oss direkt av till stranden där vi spenderade nästan hela dagen. En massa sol och bad och bus med syskonbarnen. Hunnit bygga med lite små lego, sparkat boll , grillat och druckit nån öl med hela syskonskaran. Gör mig glad!

På kvällen sen dök även mamma och lillebror upp ! Imorgon står det shopping med lillasyster på schemat! Men jag har redan hunnit köpa två par skor . Sneakers så klart ;)

Längtar just nu inte hem det minsta. Så får se vilken dag jag bestämmer mig för att åka härifrån! och då ska nog storebror med över också. Eftersom han inte kom under Rockoff veckan!

4 kommentarer:

Raoul sa...

Så du säger! Åland är alltid fint :)

Tesa sa...

Självklart är Åland alltid fint! Men det är underbart att ha två ställen att kalla hemma :)
Och självklart längtar jag hem till ön lite också ;)

Raoul sa...

Det tycker jag att du ska göra :)

Tesa sa...

klart jag gör! Mer och mer också :)