fredag, augusti 26, 2011

Vardagslyx

Ibland är jag bara lite för ärlig och öppen med det jag skriver här. Nåja . Sånt som händer! Står ju ändå för allt jag skriver och säger .

Den här veckan har bestått av en himla massa vardagslyx. Tror att det varit ett sätt att göra första veckan tillbaka på jobbet lite roligare! Vilket den varit, och snart är den slut också. Jobbar några timmar imorgon också sen är jag ledig söndag och måndag. Härligt!
I måndags var jag och fixa det blåa i håret sen unnade jag och J oss varsin Kotzone, i tisdags blev det lyx med N´s kladdkaka, onsdag Sushi till lunch, BLT och kaffe latte med T efter jobbet, sen några öl med cheferna ( som dom bjöd på!) och lite vin, torsdag lyxig lunch från Timjan, och idag fredag blir det middag med några tjejer ute på Soltuna i Geta! Ska bli toppen, tror det blir nåt glas vin till middagen också . :)

Lördag kväll ska vi laga hemmagjord Sushi hos vännen N. Blir nog säkert lite vin och öl till maten då också ! Planen var ju att absolut Inte gå ut den här helgen. Men känns som att det nog kommer bli krogen imorgon i alla fall. Man vill ju passa på medan det fortfarande är lite folk kvar på ön och innan alla går i ide!

Inga kommentarer: