tisdag, augusti 30, 2011

Rastlös

Slutade tidigt idag, så hann springa på stan och göra lite ärenden. Sen möta upp T så käkade vi på stan under tiden vi vänta på att J och E skulle sluta jobba. Efter det drog vi på bio, såg Bridesmaides! Sjukt rolig film, säger bara det se den! Kommer absolut finnas i min dvd samling så fort den kommer ut! Stod och prata en stund efter med vännerna, sen hem. Och nu är jag sjukligt rastlös! Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen faktiskt! Ut och promenera kanske? Men det är så himla kallt ute ikväll och jag känner mig små hängig. Gah, frustrerande!


Btw så har Han nu tagit bort mig på FB också. Kan ju inte annat än säga att det känns skönt och lika bra. Ännu ett steg närmare att han snart är helt ute ur mitt liv för gott!

2 kommentarer:

mamaMill sa...

sista stycket känner jag igen.. blockerar du går de dubbelt så fort, då du slipper se hans nuna på vänners statusar också

Tesa sa...

Mm, borde man kanske göra. Skönt iaf att han snart är helt raderad ur mitt liv!