fredag, augusti 19, 2011

Nattprat

Bli bjuden på fest halv ett en torsdag till ett gäng killar känns ju lite så där :) Lite små roligt ja, men man kan ju bara gissa vad hans baktanke är ! Och nej jag är inte intresserad av nåt sånt med honom för huvudtaget. Men lite smickrande är det !
Sa snällt nej i alla fall .

Efter att ha sovit från och till på soffan mår jag lite lite bättre. Men ska ta och krypa ner i sängen efter att jag tagit lite tabletter , så hoppas jag på att vara så gott som frisk imorgon. Har ju inplanerat en massa roliga saker då också. Och eftersom det dessutom är sista riktiga semesterdagen så måste det ju firas av ordentligt!
Håll tummarna för mig nu att jag är frisk imorgon!

Godnatt


* haha han tyckte nu att jag i alla fall skulle komma och sova med han! Nej Tack!!

Inga kommentarer: