onsdag, augusti 17, 2011

Frustrerad

Är så där lagom frustrerad idag ! Kan inte riktigt säga varför.. Kan ju bero på rökabstinensen förstås. Och sjukligt rastlös!
Semestern börjar dessutom lida mot sitt slut, och det känns väl så där. Skönt att komma tillbaka till vardagen och få lite rutiner på saker igen. Arbetsnarkoman som jag är . Fast samtidigt otroligt tråkigt att det då innebär att sommaren är över. Det gick alldeles för fort! Som vanligt. Alla tusen saker man hade inplanerat att man skulle hinna göra känns som man knappt gjort hälften av dom. Men trots det så har jag haft en helt otroligt underbart bra sommar! Lärt känna en hel del nya människor som jag hoppas kommer finnas kvar i mitt liv. Goa vänner!

Dessutom äntligen lyckats bli av med en människa ur mitt liv. Att det ska vara så svårt att släppa taget om nån man en gång haft känslor för. Men som behandlat en illa. Jag är alldeles för snäll och för blåögd. Tror gott om folk och vill alltid ge dom en andra chans. Oftast blir det en chans för mycket och det är jag som står kvar sen , ledsen, besviken och sårad. Förtjänar så mycket bättre än så. Och nån som tycker om mig precis för den jag är!

Inga kommentarer: