torsdag, januari 18, 2007

4 År

Den 18 Januari för exakt fyra år sen blev jag å F tillsammans efter att ha dejtat i en månad ungefär.. Så idag ska det alltså firas! Och det känns faktiskt ganska bra mellan oss just nu, så jag har inget emot att fira .. Men samtidigt har det ju inte varit så där jätte bra en längre tid så det är med lite vemod man firar denna dag. Fick en jätte fin present dock ! :) Ingen av oss har ju haft några pengar nu så F har gjort en present åt mig! Vet inte hur jag ska beskriva den , så ni får helt enkelt komma hit å titta på den.. Men jag kan säga så mycket att den sitter på väggen i vardags rummet.. ;) Vi har just ätit super goda tacos! Kanske ingen fin middag men gud så gott!! :) Sen blir det att mysa i soffan med lite glass å godis till efterrätt! Skulle gärna ha druckit lite vin oxå, men det är ju jobb imorgon ..

Jo jobbet rullar på bra!! Kör ju inte själv än.. Men stiger upp varje morgon vid fem tiden, sen framme i sviby halv sju å börja sortera dagens post.. Åker därifrån vid kvart över nio, sen sitter jag i bilen å tittar på när hon delar ut posten å är hemma igen strax före tolv.. Äter frukost, vilar en halv timme sen börjar dagen :) Tycker att det är ett grymt soft å roligt jobb iaf.. Skulle inte ha nåt emot att jobba med det på heltid! Nu ska jag inta ryggläge i soffan å glo på film ;)

3 kommentarer:

Matilda sa...

Grattis igen! Smidiga jag ringer och stör på dagen D, mitt i godis- och glassätandet.
Kommer och trynar på presenten nästa vecka. Nicke nyfniken ju...

Anonym sa...

Grattis! Va skönt att d känns ok i alla fall. Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll. Själva ha vi laddat upp me Wallander filmer =) Hoppas vi kan ses nån dag. kramar

mamaMill sa...

Va bra att du berättar lite vad som händer i ditt liv! Har blivit alldeles för lite träffas på sista tiden.. inte för att dissa dej, bara för att mitt mongojag e så jävla lat för att orka ta mej ur lägenheten.. :P så inget personligt alltså! :) Ha en trevlig kväll så ska vi också ses nån dag snart hoppas jag.. kram kram