lördag, januari 27, 2007

Nu är det officiellt...

Jag har inga vänner!! Har försökt med precis varenda kotte jag känner på den här ön, att följa med mig ut på krogen.. Men nej, just den här helgen har ju alla bestämt sig för att sitta hemma i soffan! Vill bara säga att NI mina kära vänner är tråkmånsar! :) När har jag nånsin nobbat er att följa med på krogen??!! Nej just det, inte en enda gång!! Så nu har jag avreagerat mig lite.. :) Jag tänker iaf vara så modig att festa hemma å fara på krog helt SJÄLV.. Å jävligt roligt kommer jag ha fast ingen av er är där.. Ska hitta nya vänner! :) Hahahahahahah..


( förstå ironin i det här sen..)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förjävligt;) Att alla skulle vara panka och tråkmånsar på samma gång...
Men som jag sa på telefon: Det kallas januari.. den fattigaste och tråkigaste månaden på året!
Hoppas du hade skoj i alla fall!

Anonym sa...

Ja, visst e vi hemska!!! Men som tilda sa, hoppas du hade jättekul.

Anonym sa...

Ja, visst e vi hemska!!! Men som tilda sa, hoppas du hade jättekul.