måndag, januari 29, 2007

Kul :)

Måste ju berätta om min kväll själv på krogen nu då! Satt ju först bara hemma framför datorn å drack lite vin, å full hann jag iaf bli :) Väl på Arken så var det ju en del kändisar ute så jag behövde absolut inte känna mig ensam.. Sen var ju Tommen, böle, Ove å Elin där å tog hand om mig oxå.. Pojkarna var faktiskt väldigt överbeskyddande! Antagligen bara för att jag var helt själv ute.. Nåja, ska inte berätta så mycket om kvällen.. Orkar helt enkelt inte! Jag hade iaf skit kul ute så nu vet jag att jag kan vara singel på den här ön.. Jag går ut å roar mig själv bara! hahahah ..

Hade ju så klart varit säkert mycket roligare om ni mina kära vänner hade varit med! :) Men som sagt så himla typiskt att alla har bestämt sig för att vara hemma exakt samma helg!! Å jag som just då vill festa som fan!! :) hahahah nåja , jag överlevde utan er..

3 kommentarer:

mamaMill sa...

Tesa.. "exakt den helgen du ville ut.." du vill typ alltid till arken ju! Och de ggr du inte har råd så ha vi farit utan dej. Inte så konstigt om du frågar mej.. Men det va ju bra att de tog hand om dej! Nästa gång får vi fara tillsammans istället =)

Anonym sa...

klart du överlever utan oss men de e tusan så mycke roligare om du delar din vardag tillsammans med oss!

de e bra du hade roligt!

Matilda sa...

Bra att det va skoj. Det är det som är meningen med krogen... Nästa gång kommer jag säkert med. Bara det inte är nästa helg, för då ska jag bort igen... =)