söndag, januari 07, 2007

Röka

Jaha, nu har ju 2007 börjat å ett av mina nyårslöften var ju att försöka sluta röka! Så från och med igår så är jag rökfri! Hädanefter kommer jag aldrig nånsin mer tända en cigg! Rökte en sista igår på eftermiddagen.. Har faktiskt inte känt nåt direkt sug idag heller så :) Det känns jätte skönt, tror att det här kanske blir lättare än jag trodde.. Men en dag rökfri är ju typ ingen dag.. Så ju fler dagar det går desto mindre rökare är jag! :) Ska verkligen kämpa med det nu, ska vara helt rökfri till min 25 års dag! Bara jag inte går å blir fet eller nåt , för då blir jag genast rökare igen!! :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till! Jag håller tummarna för dig. Jag e nog tveksam =) Men d e ju bara ännu en orsak att verkligen kämpa å bevisa att du faktist kan.

Matilda sa...

Det är så simpelt som du gör det. Och klarade jag, klarar du. Se det inte som att bestiga ett berg bara, då blir det svårare. Det ÄR ENKELT! Du klarar det lätt! Kram kram

Nilla nill@hotmail.se sa...

Heja syster!! Klart du fixar det! Och vilket hääärligt liv du har att se fram emot sen! Fräschare hy, fräschare tänder, mer pengar i kassan, bättre luktsinne etc etc. YOU GO GIRL!! ( Själv har jag för dålig karaktär för att göra nyårslöften. )

Anonym sa...

Bra jobbat :) Jag håller på dig! O ja, syster. Du har rätt. Självklart är det rätt o banga ibland. Det är mänskligt. Man kan inte alltid. Men personen i fråga har bangat ca, en miljard ggr. Då börjar man tröttna!
Längtar efter er <3
Puss puss

Anonym sa...

heja tesa!

Jansson sa...

I morron slutar jag. Jag LOVAR ^^

Anonym sa...

Lycka till! Hoppas det går bra o att du fortfarande är rökfri när jag kommer hem (om jag kommer hem vill säga. Efter lunch igår fick vi ge o ta Body Scrub. Idag haar vi fått ge o ta ansiktsrengöring o ansiktsmassage. Imorgon går vi på lerinpackning. Vill inte sluta skolan! ;) )

Kram!