tisdag, januari 02, 2007

Gråter...

Det var inte det här jag skulle skriva... Var meningen att skriva om hur kul jag hade på nyårsfesten och hur nöjd jag var att det blev så bra som det faktiskt blev... Men nu är det det sista i mina tankar.. Min farfar har blivit dålig.. Han är 85 år och har parkinsons..Nu har han blivit sämre och på nyårsafton snubbla han ute å har gjort illa höften..Så att han blivit sängliggande.. Man ska inte ta ut saker i förskott men det är inte bra att inte kunna röra sig när man är i den åldern.. Dessutom så tappar man ju livsgnistan lite när man är gammal och får ont.. Jag vill bara hem till södertälje nu! Vill inte missa att se honom minst en gång till..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varför har ingen berättat detta för mig??

Anonym sa...

Usch! Hoppas han kryar på sig. Hoppas att du får se honom igen, men det tror jag att du får... Ring till honom annars. Kram

mamaMill sa...

Va hemskt! ;/ Far hem så fort du har passligt! Kramar

Becca sa...

Han är bättre nu. Han har fått en rullator och tar sig hjälpligt runt i huset. Han har fortfarande ont men inget blev brutet...

Det är en envis gubbe och det ska vi vara glada för