onsdag, januari 10, 2007

Tröttert..

Steg upp klockan 05.10 imorse! Har inte varit vaken vid den tiden på morgonen sen jag sluta på Plasto.. Så duktigt trött i ögonen skulle man försöka hitta kläder i mörkret att sätta på sig :) Normalt sett när jag stiger upp är det ju ljust ute.. Nåja, anledningen att jag drog mig upp ur sängen denna tidiga timme på dygnet var ju då att idag har jag börjat mitt nya vikariat på posten! Trodde inte att jag skulle säga det här, men.. Det verkar ju skit kul!! Hahaha.. Så var i Sviby halv sju å börja sortera brev, tidningar, reklam... Sen lite kaffe med tillhörande skvaller av damerna :) Känns precis som på plasto.. Måste oxå nämna att det gömmer sig en himla massa fina pojkar där :) Så jag kommer nog trivas att jobba där ett tag framöver.. Lämna sviby nio, tillbaka till ödkarby för att börja dela ut posten.. Hemma igen i sängen vid 11.45. Kan ju inte bli mycket skönare tider än det! Passade på att vila en timme eller två när jag kom hem.. Ska ju orka samma procedur imorgon igen.

Måste tillägga att jag synda igår.. Rökte faktiskt en cigg! Men jag skyller allt på F som röker framför mig :) Men det blir inte en enda till nu så...

4 kommentarer:

Matilda sa...

Som jag sa... Posten ÄR bra.
Och bra med smokingen. Hoppas du slipper tjyva nån mera bara. Kan jag kan du, så är det bara.

Anonym sa...

Ajabaja Tesa =)
Tur att du trivs me jobbet i alla fall. Hur länge ska du va där? Snålt i min låda idag va d!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vad e nu detta? Tjuvröker, tycker posten är kul och glor på grabbar? Herre gud nu går det utförs... Bäst att jag inte försöker sluta röka då. När man säger adjö t cigaretterna säger man visst adjö till förståndet också? Det lilla jag har vill jag nog gärna behålla. ;-)

mamaMill sa...

johan fuskar också!! Fy på er! :P Har du föresten ingen lampa hemma?? menar om du inte ser när du ska klä på dej på mornarna.. hihihi