onsdag, februari 14, 2007

Alla Hjärtansdag...

Jaha, så då var det dax för denna jobbiga dag.. Känns inte så roligt med tanke på hur upp å ner mitt liv är just nu.. Men man får ju tänka på alla sina underbara vänner å familj å vara tacksam att man har dom iaf!!

Älskar er alla otroligt mycket! Om ni bara skulle veta hur mycket ni betyder för mig.. Jag är så glad att jag har dom absolut bästa vännerna i världen :) Och världens underbaraste familj.. Tack för att ni finns.. Säger det alldeles för sällan.. Puss å Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Detsamma, älskade syster! Jag älskar dig. O finns alltid här för dig. Puss!

Anonym sa...

Alla hjärtans dag e överskattad ändå vännen!

Matilda sa...

Glad alla hjärtans dag på dig också. I Finland hete ju faktiskt dagen "Vändagen", en dag för vänner också alltså! Kram