tisdag, februari 20, 2007

Tack..:)

Tack för att det finns såna personer i mitt liv som verkligen kan förgylla min dag å få mig å må så himla mycket bättre bara av att finnas till.. Vid 17.30 idag plinga det på dörren å in kliver T med en påse med mat, en tidning, godis , cigg å dammsugare ( alltså kaffebrödet) ... Å allt var bara till mig!! :) Så vi satt här å åt pizza, drack kaffe å käka dammsugare å bara prata... Fick mig på så mycket bättre humör bara av att hon kom! Sen att hon hade en gottispåse med sig var ju bara plus i kanten.. hahaha .. Tack för att du finns vännen min!!

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Det va ju himla snällt av henne! =) Hoppas du har tid att ses i veckan nåt oxå.. e ju i sverige i morron.. men vi hörs! kramar

Matilda sa...

Va bra att det var bra! Vi får göra det igen snart. Kram kram