måndag, februari 12, 2007

Får inte,får inte..

Så efter att ha kört posten i en vecka nu så händer det som verkligen inte får hända.. Jag är sjuk!!! Det går inte, kan inte, får inte vara det just nu! För vem fan ska ta hand om posten ?? Skyller allt på C och J som jag umgicks med i lördags å som båda två var sjuka.. Sitter nu iaf, med en kopp te, ett glas med treo å ungefär tio tröjor på mig å F´s något förstora morgonrock på mig.. För det räcker ju inte med att vara sjuk å fryser som fan nej, att bo i ett gammalt dragit hus är inte att rekomendera på vintern.. Blir ju knappt varmt nånsin härinne.. Så det är en av anledningarna som jag ens har tagit mig upp ur sängen. Måste lägga på ved i pannan så det blir lite behagligare här.. Sen måste jag vänta till 6.30 å ringa chefen på posten å försöka förklara att posten får delas ut av någon annan idag... Tycker att det känns grymt nervöst å jobbigt att ringa dit.. Känner ju knappt han å det är ju första gången jag ringer så.. :) Ska gå till pannan nu å lägga på mera ved.. Sen krypa ner i sängen å hoppas på att man är människa igen nästa gång man vaknar!!

2 kommentarer:

mamaMill sa...

nej vet du vad!!!!! skyller allt på J isf! inte på mej! för det var då inte jag som tvingade ut dej på krogen!! :D

Matilda sa...

Är du sjuk stackare. Krya på dig... Kram kram