torsdag, januari 10, 2008

<3




I tre dagar har jag gråtit, i tre dagar har jag varit konstant vaken, i tre dagar har jag funderat.. Har så svårt att förstå hur en människas liv bara kan ta slut så plötsligt.. Ska alla som är kvar bara leva vidare, som om inget hänt.. ?
Även om man inte kände Han så tror jag ingen, ingen kan gå oberörd över det som hänt..
Jag har insett iaf att jag ska ta vara på alla stunder jag har med mina nära å kära..
Bli bättre på att berätta och visa hur jag känner.. Hur mycket ni verkligen betyder för mig! Och jag vet att jag är himla dålig på det...
Men ni ska veta mina kära vänner å familj att Jag Älskar Er! <3
Jag vore ingenting om ni inte fanns..
Jag ska på alla sätt å vis se till att hålla bättre kontakt å se till att vi ses oftare.. Ingen är för upptagen för att ha tid med familj å vänner..


And I will sail my vessel
til the river runs dry
Like a bird upon the wind
These waters are my sky
Ill never reach my destination
If I never try
So I will sail my vessel
til the river runs dry.

Too many times we stand aside
And let the waters slip away
til what we put off til tomorrow
Has now become today
So dont you sit upon the shoreline
And say youre satisfied
Choose to chance the rapids
And dare to dance the tide.

3 kommentarer:

Nilla nill@hotmail.se sa...

I allt det fruktansvärda,tragiska och sorgliga finns i alla fall den där lilla strimman av att det har väckt något. Att man får upp ögonen, värderar lite annorlunda och framför allt tar vara på tiden, sig själv och andra. Tycker så sjuuukt mycket om dig, och kanske tur för dig att du bor långt långt borta, annars hade jag garanterat terroriserat dig vareviga dag =)

mamaMill sa...

Det förklarar det aningen otippade messet jag fick när jag slog på telefon idag ;D Men det kändes bra Tesa, ska du veta! Tikker om dej me <3

Matilda sa...

Så där borde man tänka alltid. Någon borde inte behöva dö för att man ska vakna upp.
Gillar dig jag med. Du är helt great! Puss och kram!