torsdag, januari 17, 2008

Rastlös..

Har haft ännu en ledig dag idag.. Men har haft full upp ändå, en massa ärenden som man annars aldrig hinner fixa med.. Eftersom jag slutar fem varje dag då allt stängt.. Hann med att köpa nåt litet till F oxå.. ;) Är ju våran fem årsdag imorgon.. Herregud vad tiden har gått fort, å inte känns det som att så mycket har hänt under dom här åren heller.. Man börjar få lite ångest, hur ser våran framtid ut egentligen..??


Allt har varit lite upp å ner ett bra tag nu.. Å jag är ju inte den som direkt pratar ut med nån.. Ledsen mina vänner att jag kanske hållit er på avstånd..
Men nån dag ska jag berätta allt.. Har inte direkt mått dåligt, bara haft mycket att tänka på..
Finns ytterst få människor jag riktigt öpnnar mig för.. Har säkert sagt det tusen gånger förut, men har svårt att lita på folk.. Å det beror på många olika orsaker.. Har blivit sviken en par gånger för mycket helt enkelt.. Av vänner å familj..
Trots detta vet jag att jag borde släppa folk mera in på livet..
Hur ska nån annars nånsin kunna förstå varför jag är som jag är ibland..
Ska verkligen försöka att bli så mycket bättre på att berätta om det är nåt som är fel..

Vill oxå säga tack till dig vännen, som orkat lyssna på alla mina problem med allt.. Känns konstigt att du nu vet så mycket om mig.. Du vet verkligen allt, alla mina hemligheter.. Är iaf glad att du finns! :) Säger det nog inte tillräckligt ofta men , Jag Tycker Om Dig, mycket!

3 kommentarer:

mamaMill sa...

Vi ha inte hunnit med den där fikan än heller.. Men nästa vecka då, tredje gången gillt haha :D jag har huvet fullt just nu igen också så vi kan kasta all skit vi har på varandra :D

Tesa sa...

Mille: nej vi har ju inte det! får verkligen se till att försöka göra det nästa vecka.. :D behöver absolut få prata av mig å lyssnar gärna på dig! :)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Jag skulle alltid lyssna på dig, vad det än var. Och jag finns här - alltid. Men jag kan ju inte tvinga dig att berätta allt, bara hoppas att den dagen kommer då du känner att du kan anförtro dig åt mig. Det fina med syskon är ju att de älskar dig kravlöst. Alltid.