onsdag, januari 30, 2008

Update

Ok, har överlevt.. Än så länge iaf! :D
Är fortfarande svullen vid halsen, å har fortfarande tungt att andas.. Känns emellanåt som hjärtat ska hoppa ur bröstet på mig för att det slår så hårt när jag gör nåt ansträngande.. Ingen rolig känsla alls.. Var på jobb idag å det gick väl sisådär, försökte inte göra så mycket jätte påfrestande, men det är svårt.. Var tvungen att stanna till ibland å sätta mig ner.. Då det känns som man har världens sämsta kondition, bara pustar å stönar hela tiden..
Pratade med mor igår oxå, som har samma fel.. Hon trodde absolut att dom nog måste operera bort den helt på mig.. Tack för dom lugnande orden! Vill absolut inte opereras å sövas..
Men F sa iaf gulligt nog att är det så , så skulle han komma med å vara med mig hela tiden under operationen.. Det känns skönt, att han fattat hur orolig jag är när det gäller sjukhus.. <3

Men nu är det egentligen bara vänta å se som gäller.. Fick tid till läkare först den 18 så.. Om jag orkar stå ut tills dess, annars blir det akuten igen bara.. :(

Inga kommentarer: