torsdag, januari 24, 2008

Nej Nu!

Alltså måste bara få avreagera mig en sista gång!
Mitt liv suger! Är så jävla trött,less,arg grinig!!Fan fan fan fan fan!!! Är så himla less på att hela tiden vara så jävla nere.. Orkar fan inte längre! Så hädanefter tänker jag inte bry mig om nåt, skita i allt! Ta dagen som den kommer bara! :D

Så nu är allt frid å fröjd igen.. ;) Ska se till att få allt det där jag å F längtat efter Nu.. Trots att jag tidigare varit för rädd för att ta steget.. Men nu, nu ska jag! Mitt liv kan bara bli bättre.. :D

4 kommentarer:

Alexandra sa...

You go girl!!!!! Jag håller på dig. Livet blir vad man gör det till. Puss å kram

Anonym sa...

Weird,,,,,,,,,,,,
Very weird....
Men, du har ju bott i saltlake.

Matilda sa...

Bra! Det är inte bra att vara bitter och ledsen. Det gör ingen nytta alls, bara gräver ner en själv.

Tesa sa...

JO! nu ska allt bli bra igen.. :D är så less på att hela tiden gå runt å vara less...