tisdag, januari 15, 2008

Lediga dag!

Jaha, idag har jag då varit ledig.. Var längesen jag var det nu! :D
Så jag passa på att sova ganska länge, äta lång frukost... Ta en lååång dusch å platta håret! hihi.. Så jag har egentligen inte gjort nån nytta alls idag fast jag hade massor planerat.. Men jag är ledig på torsdag igen så förhoppningsvis ska jag få lite mera gjort då! Men efter att ha jobbat typ hela tiden nu sen mitten av november är det himla skönt att bara få göra ingenting..
Om en timme ska vi på middag till Dinos med A och K! Ska bli trevligt , var längesen vi umgicks med dom.. Å efter middagen är det bowla som gäller! Å det var oxå hundra år sen man gjorde.. Var ju faktiskt ganska duktig en gång i tiden, men får se ikväll hur det går! hihi.. Skoj ska det bli iaf.. Så nu ska jag göra mig i ordning!

Inga kommentarer: