söndag, augusti 22, 2010

Hemlig?

Hmm. Ja nu funderar jag återigen på det här med lösenord på bloggen. Jag är ganska personlig i mina inlägg och Åland är rätt så litet. Så därför hittar folk hit till min blogg som jag kanske inte vill ska kunna läsa mina innersta känslor och tankar. Men samtidigt vill jag ha en öppen blogg av den enkla anledningen att jag vill att okända människor ska kunna relatera och kunna komma med sin åsikter och synpunkter. En helt utomstående och inte bara mina närmaste. Vilket ibland skulle hjälpa mig också. Så jag ska fundera några dagar till på om jag verkligen ska sätta lösen. Om inte, så kommer jag hädanefter vara ännu mera brutalt ärlig, för det är för mitt eget bästa. Få berätta min historia.

Så jag ger det en par dagar till innan jag helt bestämmer mig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar dej all lycka i framtiden om det blir lösen på din blogg :) tack för att jag fått läsa emellanåt! P

Matilda sa...

Jag vill ha mejl om du blir hemlig i alla fall. Men det kanske du tog för givet. =)
Och faktiskt tror jag att det skulle vara en bra idé om du tänker fläka ut hela ditt inre. Det är inte bra om alla vet allt. Du mår inte bra av det, tror jag. Bara min åsikt. =)

Anonym sa...

Jag är ännu en anonym som gärna läser din blogg, utan att känna dig.
Men känns som jag kommer "för nära" om du sätter lösen på.
Intressant läsning hursomhelst!

Tesa sa...

Jag låter bloggen vara öppen ändå. Ett tag till i alla fall sen får vi se. Roligt att det verkar vara flera som läser iaf och som säger att dom inte "känner" mig. Kommentera gärna oftare om det är nåt och ställa frågor är helt okej också. :)