tisdag, augusti 10, 2010

Still sick

Dag 7 nu med förkylningen. Har jag sagt att jag börjar ledsna ordentligt?! Hostar så det känns som att lungorna är på väg ut. Snorar inte mera och det onda i öronen är så gott som borta. Men hostan gör mig trött och slut. Vaknar hela nätterna och hostar , svårt att svälja och har en grym whiskey röst. Har inte ätit ordentligt sen i torsdags. Så man är helt matt och slut i kroppen. Men jag är varken sugen på mat eller har orken att laga nåt.
Skulle behöva nån som tog hand om mig nu. Handlade, lagade mat, kom med hostmedicin och bädda ner mig.
Blir verkligen så himla ynklig när jag är sjuk. Tycker synd om mig själv på alla sätt och vis. Igår grät jag t.o.m.. Är så många tankar som snurrar i huvudet. Speciellt när man känner sig lite ensam.

Inga kommentarer: