söndag, augusti 15, 2010

Singel

Har pratat om det här lustiga fenomenet med ett flertal vänner senaste veckorna och det uppenbarar sig hela tiden .Så lustigt! :) Nu ska ni inte ta det här fel, jag ska inte låta självgod eller så. Men jag har aldrig haft problem att få killar. Och det vet ju alla att även om man är singel eller har pojkvän finns det alltid dom som försöker i alla fall. Men sen jag blev singel så verkar det som att jag har det tatuerat i pannan på mig, just ordet Singel! För vid alla möjliga olika tillfällen flörtar killar med en. På jobbet, i mataffären, på stan, på krogen och när man är ute med hunden.
Några exempel, i fredags gick jag på stan med en kompis. Först stannade en bil med ett gäng killar nästan, sen kom en annan bil med två killar i som kasta släng pussar, och sist men inte minst så cykla en kille förbi oss, tittade och flinade flera gånger. Sen skratta vi till och han sa : har ni fest eller? .. Hahaha. Som sagt jag tror att det måste stå tatuerat i min panna. Och det är killar i alla möjliga åldrar också.

Ja jag önskar att jag i alla fall kunde ta bort orden som står i pannan på mig! Inte alltid roligt. Men det måste ju vara att man utstrålar nåt speciellt när man är singel eftersom att det inte brukar vara alls lika extremt när man faktiskt har pojkvän. Jag har inte pojkvän men jag träffar ju nån, och bara han ingen annan, så jag borde ju inte utstråla att jag är intresserad av andra. Lustigt är det i alla fall!

3 kommentarer:

Matilda sa...

Hihi. =)

Linda.E sa...

Förmodligen mår du bra och utstrålar lugn och trygghet. Det är väldigt attraktivt! Plus att du är snygg också förstås :D

Tesa sa...

Tilda: ja lite små lustigt är det! :)

Linda: oj tack vad snälla ord! :) Sant att det måste vara så att man utstrålar lugn och trygghet och glädje!