söndag, augusti 19, 2007

30 års kalas!

Gårdagen var ganska trevlig! Trots att man är sjuk som tusan.. Fick lite starka piller av L så jag klarade mig hela kvällen! Var nykter för en gångs skull oxå.. ;) Men kände mig nog lite törstig under kvällen.. Men jag var chaufför så.. Var väl hemma redan vid tolv ungefär.. Man orkar ju inte hålla på så länge när man är sjuk å dessutom nykter.. Men födelsedags barnet hade riktigt roligt, å det är ju det viktigaste.. Själv kände jag knappt en människa!
Om nån timme ska vi åka dit igen å äta lite rester från gårdagen.. Älgsoppa! Mumma!! Och fruktsallad till dessert..






Utsikten från där vi satt igår.. Å det som ser ut som dimma, är rök från (ja jag skulle sluta) min cigg..

1 kommentar:

mamaMill sa...

Du kan ju höra av dej när du e frisk nog att träffas.