onsdag, augusti 15, 2007

Sjukt kul!







Hade jag i lördags, först hemma hos K.. :) Många roliga glada människor, å full som tusan blev jag.. Hahahaha.. Hade ju absolut varit ännu roligare om mina kära vänner hade varit med.. Men det får bli nån annan gång! Borde ju börja närma sig nån sorts inflyttningsfest här snart..
K däcka, å resten av gänget åkte vidare till Arken.. Men inte jag å T.. Vi for till bastö! Tappa dock bort honom där i vimlet. Men hittade en massa andra roliga människor istället så.. Bland annat ett par svenska pojkar som hyrde stuga där ute.. Så efterfest var givet hos dom!! ;) Riktigt grymt roliga å trevliga killar.. Hahaha.. Var hemma vid halv sju på morgonen.. Med tanke på att bykrogen stänger två så...
Riktigt skönt var det iaf att få bli så tusans full å bara släppa alla problem för en stund.. Känns lite bättre den här veckan men fortfarande lite små jobbigt..
I helgen är det 30 års kalas som gäller.. Men jag ska vara ganska lugn.. ;)

1 kommentar:

Matilda sa...

Så det blev 30 årskalas? Har du berättat det för min mor?
Annars är nog hon på väg att boka resa till dig...

Och förresten, va fan står det på hans huvud?